KPSS 2025/1 DÖNEMİNDE TEŞEKKÜLÜMÜZE YERLEŞEN ADAYLARA İLİŞKİN DUYURU

Resim

    KPSS 2025/1 DÖNEMİNDE TEŞEKKÜLÜMÜZE YERLEŞEN

  ADAYLARA İLİŞKİN DUYURU

        

ÖSYM Başkanlığınca KPSS 2025/1 Merkezi Yerleştirmesi sonuçlarına göre Teşekkülümüz emrine yerleşen adayların atama işlemlerinin gerçekleştirilebilmesi için aşağıda yazılı belgeleri 08 Ağustos 2025 Cuma günü mesai bitimine kadar TEDAŞ Genel Müdürlüğü İnsan Kaynakları Dairesi Başkanlığı Nasuh Akar Mahallesi Türkocağı Caddesi No:2 KLMN Blok Kat:2 Balgat/ANKARA adresine şahsen veya posta yoluyla teslim etmeleri gerekmektedir.

 

Adaylara ayrıca tebligat yapılmayacak olup bu duyuru tebligat niteliğindedir.

 

 

İSTENİLEN BELGELER

 

1 - e-Devlet üzerinden alınacak mezun belgesi ile diplomanızın bir fotokopisi veya Üniversite ya da noter onaylı diploma sureti ayrıca Yüksek Lisans, Doktora öğrenimi varsa diploma fotokopisi,

2- Nüfus cüzdanı fotokopisi,

3- Adli sicil belgesi (www.turkiye.gov.tr adresi üzerinden alınabilir),

4- Son 6 ay içinde çekilmiş 4 adet 4,5x6 cm ölçüsünde vesikalık fotoğraf,

5-   Sağlık Kurulu olan tam teşekküllü hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu. Açıklama kısmına   -Devlet Memuru olmasında bir sakınca yoktur ibaresi ile araziye çıkmasında (başvuru şartlarında istenmişse) bir sakınca yoktur- ibaresinin yazılması

6-   Aşağıda  yer alan;

       a) Atama Başvuru Formu (1 Suret)

       b) Hizmet Beyannamesi (1 Suret)  

doldurulması,

7- Tüm adaylar için e-Devlet üzerinden alacakları barkodlu hizmet dökümü belgesi,

                 Ayrıca;

-  Kamuda çalışanların görev yaptıklarına dair kurumlarından alacakları hizmet belgesi,

-  657 sayılı Devlet Memurları Kanunu 4-B maddesi kapsamında kamuda hizmeti bulunan adaylar için, Kurumlarından alacakları 4-B statüsünde çalıştığını gösterir belge/yazı,

8- Varsa YDS sonuç belgesi (A, B veya C düzeyinde olanlar için),

9- Ortaokul veya lisede hazırlık eğitimi almış adayların buna ilişkin belge sureti,

10- Erkek adaylar için askerlik durum belgesi (Askerlik şubesinden, www.turkiye.gov.tr adresi üzerinden, askerde olan adaylar ise birliklerinden temin edebilir), askerliğini yapmış adaylar
için terhis belgesi.

11- Avukatlar için;

      A-Avukatlık Ruhsatnamesi

      B-Avukatlık staj belgesi

 

Not: Askerde olan adayların birliklerinden alacakları muhtemel terhis tarihini de belirten bir belge ile birlikte yukarıda istenilen evrakları göndermeleri gerekmektedir.  

       Kurumumuza yerleşen ancak çeşitli nedenlerden dolayı atama hakkını kullanmayacak adayların, Teşekkülümüz İnsan Kaynakları Dairesi Başkanlığına atama hakkından feragat ettiklerine dair dilekçeyi şahsen veya posta yoluyla göndermesi gerekmektedir.

 

BİLGİ İÇİN: (0312) 449 5060

                      (0312) 449 5185

 

 İyi Dileklerimizle

    İK Dairesi  Başkanlığı

 

Atama Başvuru Formu İçin Tıklayınız.

Hizmet Beyannamesi İçin Tıklayınız.